Impresszum

Szállítási és Fizetési feltételek

Ha válaszokat keresel, jó helyen jársz, fontos információk egy kattintással

Impresszium

Cégnév: Young Buddha Kft.
Székhely: 1162. Bp, Állás utica 56.
Tel: 06-30-711-23-69
info@omiazsiabisztro.hu
Adószám: 26765905-2-42
Cégjegyzékszám: 01-09-343630

Fizetési feltételek

Áfás számla kérelem

Megrendelésedre vonatkozóan (amennyiben igényt tartasz rá) áfás számlát küldünk, de fontos, hogy a pénztár oldalon a Céges számlázás mezőt bepipáld, és a lenyló cégnevet és adószámot is kitöltsed!  Továbbá a címet és ahhoz tartozó irányító számot, valamint az adószámot is. Sajnos- e feltételek hiányában nem tudjuk kiküldeni a rendelésedről szóló áfás számlát.
Utólag már nem áll módunkban áfás számlát kiállítani, ezért mindenképpen a rendelés leadása előtt jelezd!

Nagy címlettel  való fizetés

Rendelésed véglegesítése előtt, kérlek minden esetben jelezd, hogy milyen címletű bankjeggyel szeretnél fizetni, hogy futár kollégánk fel tudjon készülni váltópénzzel. Ezt a pénztár oldalon a rendelési jegyzetekbe tudod felvezetni!

Fizetési módok

Rendelésedet az alábbi fizetési módok egyikével tudod kiegyenlíteni:

Személyes átvétel esetén:

  • Rendelés leadása során a weboldalon bankkártyás fizetéssel (Paylike)
  • Helyszínen átvételkor készpénzel vagy bankkárytával

Házhoz szállítás esetén:

  • Rendelés leadása során a weboldalon bankkártyás fizetéssel (Paylike)
  • Utánvéttel a futárnak készpénzel (nagy címlettel való fizetés esetén kérjük jelezd azt a rendelés leadása során a rendelési jegyzetekben)

Szállítási feltételek

Weboldalunkon van lehetőség házhozszállítást kérni, vagy az Omi Ázsiai Bisztróban való személyes átvételre rendelni az ételt.

Mikor kapom meg a rendelést? 

Rendelésedet bármikor leadhatod a webes rendszerünkön, azonban meg kell adnod a rendelés leadásánál hogy nyitvatartási időnkön belül mikor és melyik napon szeretnéd átvenni az ételt.

Nyitvatartásunk:

  • Hétfőtől péntekig: 11:30-20:30 között
  • Szombaton és vasárnap: 12:00-tól 20:00-ig.

Házhoz szállítás esetén

A kiszállítást végző kollégánk a rendelés során megadott időponthoz képest +/- 10-20 perces eltéréssel érkezhet. Ha a rendelést azonnali kiszállításra kéred, a vállalt szállítási idő körülbelül 60 perc, de ez változhat forgalomtól, távolságtól valamint időjárási viszontagságoktól is, a szállítási időszak az alábbiak szerint történik:

– Minden nap  – kiszállítás 12:00 és 20:30 között

– Minden nap  – 1. szállítási kör 12:00

– Minden nap – utolsó szállítási kör – 20:30

Azonnali kiszállítás esetén Budapesten kívüli területre 80-120 perc a kiszállítás.

Hogyan jelezhetem extra igényeimet?

Különleges kívánságaidat a rendelés leadás végén, a megjegyzés rovatban tudod feltüntetni.

Lemondhatom- e a rendelésemet?

Azonnali kiszállítás kiválasztása esetén rendelés leadásától számítva maximum 15 percen belül tudod lemondani a rendelésed. Ez után már nem áll módunkban törölni, hiszen a rendelésed már készítik.

Későbbi kiszállítás vagy átvétel esetén, legkésőbb 2 órával az átvétel időpontja előtt tudsz nekünk jelezni a rendelés lemondási számdékról

Rendelés lemondását csakis telefonon tudod nekünk jelezni a +36 30 711 2369-es számon, melyről később e-mailes megerősítést kapsz!

Módosíthatok- e a rendelésemen? 

Azonnali kiszállítás kiválasztása esetén rendelés leadásától számítva maximum 15 percen belül tudod módosítani a rendelésed. Ez után már nem áll módunkban törölni, hiszen a rendelésed már készítik.

Későbbi kiszállítás vagy átvétel esetén, legkésőbb 2 órával az átvétel időpontja előtt tudsz nekünk jelezni a rendelés módosítási számdékról.

Rendelés módosítását csakis telefonon tudod nekünk jelezni a +36 30 711 2369-es számon, melyről később e-mailes megerősítést kapsz!

Amennyiben a rendeléseden módosítasz a szállítási idő is, kitolódhat, hiszen más ételeket készítünk el számodra.

Késik a kiszállítás

Kérjük a kiválasztott kiszállítási időt 10-20 perc erejéig, kezeld rugalmasan! Tapasztalatból mondjuk, hogy rossz időjárási viszonyok esetén a késés a forgalom miatt természetes, sajnos előfordulhat hogy nagy forgalom esetén futár kollégáink nehezebben haladnak. Ennek mértéke 20-30 perc is lehet. Ennél erősebb késés esetén diszpécser kollégáink tájékoztatnak az esetleges késésről. Ettől függetlenül, ha ügyfélszolgálatunkat megkeresed a +3630 711 2369-es telefonszámon, rövid időn belül tájékoztatást kapsz, merre jár a rendelésed.

Hogyan tudok reklamálni?

Reklamációval fordul bizalommal a házhozszállításhoz a +3630 7112369-es telefonszámon. Ha az adott rendeléseddel van probléma, kérjük, azonnal jelezd felénk telefonon vagy e-mail-en keresztül, hogy mielőbb orvosolni lehessen a hibát. Kérjünk, hogy ha az étel minőségével adódott gond, a rendelést ne fogyaszd el, hiszen így nem áll módunkban kivizsgálni az ügyet.

Panaszom van, kihez fordulhatok?

Panasz esetén megkeresheted ügyfélszolgálatunkat.

Telefon:
+36 30 711 23 69

e-mail:
info@omiazsiabisztro.hu

Panasz bejelentés – Nem kaptam meg egy vagy több tételt, mi a teendőm?

Előfordulhat, hogy rendelésed több külön csomagban érkezik, vagy esetleg egybe csomagolva. Ételeink estén a hideg és meleg ételeket elszeparáljuk, hogy ne érintkezzenek egymással. Pl a levesbetétet és a levét külön csomagoljuk, hogy ne szívja meg magát , míg hozzád ér. Kérjük, győződj meg arról, hogy blokkon szereplő tételek darabra és adagra is megvannak-e. Ha ezek után sem találod az adott tételt, jelezd a Házhozszállítás Központi vonalán a +3630 711 2369-es telefonszámon!

Szállítási díjak

Aktuális szállítási díjaink:
14.kerület : 1290 Ft ( a rendelési limit 5000 FT)
15.kerület : 1490 Ft (a rendelési limit 5000 FT)
16.kerület: 1190 Ft (a rendelési limit 5000 FT)
17.kerület:  1490 Ft ( a rendelési limit 5000 FT)
Csömör: 1290 Ft ( a rendelési limit 5000 FT)
Kistarcsa: 450 Ft ( a rendelési limit 3500 FT)
Kerepes: 450 Ft (a rendelési limit 3500 FT)
Nagytarcsa: 990 Ft ( a rendelési limit 3500 FT)

Mogyoród: 1290 Ft ( a rendelési limit 3500 FT)
Gödöllő: 1290 Ft ( a rendelési limit 5000 FT)